Pogoji uporabeadminw

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
V e-trgovini sladkadekoracija.si, se uporabnik registrira ter pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje sladkedekoracije, pravice uporabnika ter poslovni odnos med in kupcem in prodajalcem.

Zagotavljanje informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. Način plačila in dostave,
8. Časovno veljavnost ponudbe,
9. Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba e-trgovine sladkadekoracija.si pogosto spreminja.
Cene so predstavljene kot Priporočene cene, cene brez DDV in cene z DDV.

Cena z DDV je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Postopek nakupa
• s klikom na gumb “v košarico” željen izdelek dodate na seznam vašega naročila
• izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb “X”
• ob spremembi količine, kliknete na gumb “posodobi košarico”
• po pregledu naročila, kliknete na gumb “naprej na naročilo”
• preverite svoje podatke in kliknete “naprej”
• izberete način plačila in kliknete “naprej”
• s klikom na gumb “potrdi naročilo”, oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti
• na vaš navedeni e-naslov boste prejeli avtomatsko generiran izpis naročila.

Cene izdelkov

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektrinsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka so vse cene in vsi drugi pogoji fikno potrjeni in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob osebnem prevzemu (velja cena z DDV),
• z nakazilom na račun podjetja Martin Jehart s.p. kot ponudnika po ponudbi/predračunu (velja cena z DDV),
• s plačilom računa.
Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Vračilo izdelkov

Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni e-naslov info@sladkadekoracija.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu: Martin Jehart s.p., Šmartno 196A, 2383 Šmartno pri Slovenj Gradcu

Dostava

Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Cena poštnine je 2,00 eur z ddv.
Pri nakupu nad 60€ je dostava brezplačna.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@sladkadekoracija.si ali pisno na sedež podjetja.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sladkadekoracija.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov.  Vaša sladka ekipa!